top
logo

e-urząd

Rodzicu załatwiaj sprawy urzędowe przez Internet!

Klasa 2 i 3a postanowiły wybrać się na wycieczkę do Bielska - Białej. Rano pogoda spłatała nam figla, ponieważ zaczęło padać. Ale nikt się nie wystraszył i wszyscy stawili się o umówionej godzinie na plac szkolny. I ruszyliśmy! Im bliżej celu, tym robiło się ładniej i cieplej. FOTO

Gdy dotarliśmy do Bielska, trzeba było wspiąć się drogą na Szyndzielnię, skąd wagonikami dostaliśmy się do schroniska. Widoki były przepiękne! Niektórzy mieli lęk wysokości, ale przezwyciężyli swoje słabości i wykazali się niemałą odwagą.

Następnie udaliśmy się na szczyt Klimczok, który był nie lada wyzwaniem! Wielka, stroma góra spowodowała, że sapaliśmy jak lokomotywy. Na szczęście potem mogliśmy podziwiać piękne widoki i panoramę Bielska. Oczywiście nie zabrakło postoju w schronisku na coś smacznego oraz kupowania pamiątek. Wszyscy wrócili do domu zmęczeni ale jakże zadowoleni.

Misja szkoły: Wszechstronny rozwój wrażliwych i dbajacych o zdrowie uczniów, którzy sprostają wyzwaniom dnia jutrzejszego.

BIP

Spacer po szkole

bottom

Powered by Joomla!. Valid XHTML and CSS.