top
logo

e-urząd

Rodzicu załatwiaj sprawy urzędowe przez Internet!

Musieliśmy wstać wcześniej niż zwykle, ponieważ już o 7:00 była zbiórka przed szkołą. Wszyscy stawiliśmy się punktualnie. Już jako grupa poszliśmy na dworzec kolejowy na Załężu.   FOTO

Parę minut czekaliśmy na pociąg do Katowic. Podróż trwała zaledwie chwilę. W Katowicach wsiedliśmy do pociągu do Kielc. Cały przedział był nasz! Rozmawialiśmy, śmialiśmy się i wygłupialiśmy się. Było wesoło. Panowie konduktorzy wykonali swe obowiązki i przyłączyli się do miłej konwersacji, żartując z nami.
Wysiedliśmy w Przymiarkach.

Mieliśmy dylemat ,w którym kierunku podążyć za żółtym szlakiem, ale wedle powiedzenia: „koniec języka za przewodnika”, wybrnęliśmy z opresji. Szliśmy wśród lasów, wznosząc tumany kurzu. Radość naszą wzbudziło dotarcie do zbiornika wodnego, w którym niektórzy zamoczyli nogi.

Podziwiając przyrodę i posilając się smakołykami przygotowanymi przez nasze mamy , dotarliśmy po czterech godzinach marszu do schroniska. Tam rozlokowaliśmy się i zjedliśmy posiłek, a po krótkim odpoczynku udaliśmy się leśną dróżką na zakupy. Dotarliśmy do sklepu, gdzie zjedliśmy lody i piliśmy „zdrowe” napoje. W schronisku bawiliśmy się do wieczora. Graliśmy w siatkówkę, piłkę nożną
i leniuchowaliśmy. Nad ogniskiem piekliśmy kiełbaski i ziemniaki w popiele. Pycha! Rano po śniadaniu - pysznej jajecznicy, każdy roił to co lubi. Podziękowaliśmy za gościnę i poszliśmy do Sławkowa. Tam podziwialiśmy zabytki Sławkowa: austerię, domy z podcieniami oraz ratusz.

Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Musieliśmy wracać do domów. Pociąg przyjechał punktualnie i udało nam się zdążyć w Katowicach na pociąg do Załęża bez czekania. Wycieczka nam się podobała, a nasze opiekunki: pani Grażyna Nędzi i pani Patrycja Matyszczak obiecały, że we wrześniu pojedziemy na „ pieczonki”.
Tekst p. G. Nędzi

Misja szkoły: Wszechstronny rozwój wrażliwych i dbajacych o zdrowie uczniów, którzy sprostają wyzwaniom dnia jutrzejszego.

BIP

Spacer po szkole

bottom

Powered by Joomla!. Valid XHTML and CSS.